אביזרי אמבטיה

למה כדאי לקנות ארונות אמבטיה בצפון? טור דעה

המילה הראשונה שתעלה לכם בראש אחרי המילה צפון זה צימר. כי ככה התרגלנו. זה לא חשוב אם יש צימרים גם במרכז ובדרום הארץ, צימר בצפון זה צימר בצפון, זה המלך הבלתי מעורר של הבילויים שלצידו המלכה (אילת). הבניאס, בקעת הירדן, צפת, הגליל, קברי צדיקים, החרמון, כולם בצפון הארץ. לגור בצפון זה איכות חיים, הבתים יותר גדולים ויותר זולים, טיולים בשבת בחיק הטבע, עזבו אתכם תל אביב, מי לא היה רוצה לקום בבוקר לנוף ירוק?זה לא חשוב אם יש צימרים גם במרכז ובדרום הארץ, צימר בצפון זה צימר בצפון, זה המלך הבלתי מעורר של הבילויים שלצידו המלכה (אילת). הבניאס, בקעת הירדן, צפת, הגליל, קברי צדיקים, החרמון, כולם בצפון הארץ. לגור בצפון זה איכות חיים, הבתים יותר גדולים ויותר זולים, טיולים בשבת בחיק הטבע, עזבו אתכם תל אביב, מי לא היה רוצה לקום בבוקר לנוף ירוק?

תרבות הקנייה במרכז הארץ

למה אנשים עדיין בוחרים לקנות במרכז?
מה כל כך מיוחד שם? אם נאמר את האמת, איכות חיים אמיתית לא נמדדת במסיבות כל יום, שישי בצהריים בשוק הכרמל וקינוח אצל ליאור קוקה. החנויות הן אותן חנויות ויותר מזה, אין את הייחודיות של העסקים הקטנים. אלה שיושבים בבית בצפון בשקט שלהם, בלי הלחץ מסביב וחושבים על הלקוח ומה אפשר לחדש הפעם. אנשים שנוסעים מהצפון למרכז מרגישים בחופשה ולכן הקנייה שמה נראית לנו מלהיבה יותר ואיכותית יותר. המחירים יהיו יותר יקרים ולא בהכרח המוצרים יהיו איכותיים וייחודים יותר.
 

קנייה בצפון

למה כדאי לקנות בצפון? תוצרת צפון זו תוצרת ציונית, איכותית, היא נועדה לאנשים עם סטייל מסוים. הצפון זה הכבוד של ישראל, תוצרת כחול לבן כמעט ברובו, חקלאות, יקבים, גבינות וארונות אמבטיה. כל הדברים האיכותיים בצפון. מי שגר בצפון קונה בצפון, משקיע בעסקים המקומיים, וחוסך את הפקקים לתל אביב. בצפון יותר זול, ככה שלהשכיר דירה זה כבר לא לקרוע את הכיס ולשפץ את הבית זו אופציה שאפשר לקבל בקלילות. עיצוב הבתים בצפון שונה משאר הארץ, העיצוב לרוב יהיה אורבני, רגוע שמתאים לטבע, בסגנון צימרי.
דמיינו לכם שאתם חוזרים מהעבודה אחרי יום ארוך ורוצים להתפנק באיזו אמבטיה טובה, אתם נכנסים לחדר האמבטיה המעוצב שלכם ואחחחח הנחת רווחה, אפשר להירגע. בצפון הכול תמיד בהתפתחות. חנויות רבות הופכות להיות אונליין במחירים ללא מתחרים ובאיכות גבוהה והמשלוח בדרך כלל מהיר יותר כי בכל זאת, המוצרים נשארים בצפון.
ולמה כדאי לקנות ארונות אמבטיה בצפון? תוכלו למצוא את מה שלא תמצאו במקום אחר, ייחודיות זה שם המשחק. הנגשת רכישת הריהוט וארונות האמבטיה לבית מעולם לא הייתה קלה יותר וקרובה יותר. לרוב המחסנים יהיו יותר גדולים ומרווחים כך שניתן להכיל מגוון רחב יותר של ארונות אמבטיה ומוצרים משלימים מה שחוסך זמני המתנה של ייבוא ומשלוח לצרכן. המחירים יותר זולים כי משלמים פחות מיסים. המשלוח יותר מהיר כי הכול קרוב.
לא צריך לקרוע את הכיס ולבזבז את הזמן. פשוט קופצים למגדל העמק ועל הדרך עוצרים לאכול פיתה דרוזית.
לגור בצפון זו איכות חיים שלווה יותר.
לקנות בצפון זו דרך חיים משתלמת יותר.
לקנות ארונות אמבטיה בצפון זו ההחלטה הטובה ביותר.
סער בוחבוט
סער בוחבוט

בשנים האחרונות אני מסתובב המון באולמות תצוגה, סיטונאים ויצרנים של מוצרי אמבטיה.
אני בוחר כל מוצר ומוצר שנמכר באתר ללקוחות ושם דגש על איכות המוצרים.
את הידע שנצבר לאורך הזמן אני חולק בכתבות באתר בכדי להפוך את הלקוחות שלי לחכמים יותר לפני הקניה.

מה למדנו במאמר?

כתבות נוספות שכדאי לכם לקרוא...
ארונות אמבטיה 2021

בעידן של היום, קיים מגוון רחב של ארונות אמבטיה ואפשרויות רבות לעיצוב חדר הרחצה הביתי שלכם.   במידה ואתם מתלבטים איזה ארון אמבטיה לרכוש ומה

קרא עוד »