אביזרי אמבטיה

זה רק אני, המקלחת והחום של ישראל

איפה מתקלחים בזמן שיפוץ? איך לעבור את השיפוץ בשלום? ומחשבות מקלחת שלכולנו יש. שמדובר בשיפוץ, זה לא תמיד כיף, זאת אומרת בזמן השיפוץ עצמו. הבית מבולגן, מלוכלך ואי אפשר למצוא כלום. לרוב תהליך השיפוץ ייקח כמה ימים, בהתאם לגודל הבית, אך יכול להימשך גם שבועות. גם אם ביקשתם ממש יפה מהשיפוצניק להתחיל בחדר האמבטיה, זה יכול לקחת כמה ימים לפחות. בחום של ישראל לא פשוט בלי מקלחת כל יום, ויש כאלו שאפילו מתקלחים פעמיים ביום.
מאמר דעה למקלחת אלטרנטיבית

כמה דרכים יצירתיות למקלחת בזמן שיפוץ

אם אתם מאלה שגרים בבניין, חשוב מאוד שתהיו ביחסים טובים עם השכנים. שכנות טובה היא לא רק כוס סוכר לעוגה אלא גם יכולה לכלול "הלוואת מקלחת" ככה שמקרה של שיפוץ, פשוט יורדים קומה ונהנים ממקלחת חמימה בריח של שמפו לוונדר של השכנה.
ואם אתם לא אנשי שכנים
סבתא וסבתא או ההורים הם אופציה מעולה ללכת אליה בזמן השיפוץ, על הדרך אכלתם ארוחה טובה ואמא דחפה לכם עוד 200 שקל לכיס כי "כפרה עיניים של אמא שיהיה לך".
חברים טובים הם עוד דרך לממש את שגרת הניקיון שלכם. קפיצה לבית של חבר למקלחת טובה וכוס בירה או קפה יכולה להוות אחלה בילוי ושבירת שגרה.
אם אתם אנשים מפונקים, תוכלו לשכור חדר במלון לכמה ימים ולהנות מסבון ללא תשלום ומגבות כהוות נפשכם.
לרוב, בזמן שיפוץ חדר האמבטיה, העובדים יתחילו עם הצנרת מה שיכול לקחת יומיים-שלושה ותצטרכו למצוא את עצמכם מחפשים איפה להתקלח.
מה עושים בזמן שיפוץ? 4 טיפים ל-איך לעבור את השיפוץ בשלום
מלבד תכנונים של אילו ארונות אמבטיה לקנות או איזה צבע לבחור לקרמיקה, רובנו בשגרה של עבודה, משפחה וילדים, דבר המקשה על התנהלות תקינה של הבית בזמן השיפוץ.
טיפ מספר אחד- תנשמו. בחרתם בחירה מושכלת שתביא לכם הרבה נחת בעתיד, מה גם ששינוי זה טוב.
טיפ מספר שתיים- ארגון. סידור כל הדברים הנחוצים ביום יום בסלון או בחדר אחד יקל על הקושי במציאת דברים ויעשה פחות בלגן. בחרו פינה בבית ששמה תשימו את כל הדברים שבשימוש יום יומי.
טיפ משפט 3- בשיפוץ, לא תמיד תהיה הסכמה בין שני הצדדים, בחרו את קו העיצוב שתרצו מראש ותקציב מסודר וקבוע מבלי לחרוג ממנו ותחסכו ריבים מיותרים ביניכם ובפני הנפשות הפועלות.
טיפ מספק 4- חברת שיפוצים טובה תדע לתעדף את תהליך העבודה ולהתמקד בראש ובראשונה במקומות העיקריים בבית על מנת להקל על המצב ולחזור לשגרה במהרה.
 
לסיום, מחשבות מקלחת שצצות לכולנו.
איך הייתי מתנהלת אחרת בשיחה עם הבוס? לאיפה סופי צדקה נעלמה? למי נצביע בבחירות? מה אני אלבש ביום שישי למסיבה? איזו חברה טובה זאת bathstar? מה אני אוכל היום בערב?
והרשימה ארוכה…  
Picture of סער בוחבוט
סער בוחבוט

בשנים האחרונות אני מסתובב המון באולמות תצוגה, סיטונאים ויצרנים של מוצרי אמבטיה.
אני בוחר כל מוצר ומוצר שנמכר באתר ללקוחות ושם דגש על איכות המוצרים.
את הידע שנצבר לאורך הזמן אני חולק בכתבות באתר בכדי להפוך את הלקוחות שלי לחכמים יותר לפני הקניה.

מה למדנו במאמר?

כתבות נוספות שכדאי לכם לקרוא...
9 צעדים בדרך לשיפוץ האמבטיה

שיפוץ אמבטיה מעולם לא היה קל יותר. בעזרת כמה שלבים פשוטים תוכלו להגיע למקלחת החלומות.בהפסקה במשרד או ב2 בלילה כי לא מצליחים לישון, רובנו מגיעים

קרא עוד »
בעלי דירות להתפקד

שוק הנדל"ן תפס תאוצה בשנים האחרונות ובעזרתו, כל אחד על ידי הכשרה זריזה יכול להפוך לסוכן נדל"ן. ביניהם תוכלו למצוא גם את בעלי הדירות הפרטיים.

קרא עוד »