אביזרי אמבטיה

אריחים מצוירים, לא רק אצל סבתא

כמה פעמים יצא לכם להתארח בבית של חבר, להיכנס לשירותים להתפנות
ולגלות על הקירות או על הרצפה קרמיקה מצוירת?
המחשבות שיעברו לכם בראש לרוב יהיו "איזה אריחים ישנים משנות ה50"
או "זה מזכיר לי את הבית של סבתא" או אפילו "איזה מזעזע".
וכן, לרוב בבתים הישנים יופיעו אריחים בדוגמות ישנות
ובכלל הדעה הרווחת היא שאריחים מצוירים הם ישנים
ולא מעוצבים ולפעמים מכוערים. כמו שנאמר, על טעם וריח אין על מה להתווכח.
בשנים האחרונות תרבות העיצוב השתכללה ונראה כי כולם עוברים לעיצוב מודרני הכולל קווים נקיים וחלקים,
צבעים עדינים וקרמיקה משיש או פרקט. הקרמיקה הישנה נעלמה לה ובמקומה הגיעו קירות ריקים מתוכן.
אריחים מצויירים

3 סיבות למה כדאי לעצב את הבית עם אריחים מצוירים

שינוי בתרבות עיצוב. יותר ויותר מעצבים החלו להשאיר את חותמם בתרבות חדשה הנקראת עיצוב כפרי-מודרני הכולל בתוכו אריחים מצוירים שנותן לנו סגנון נוסטלגי מהבתים של פעם. חברות הקרמיקה החלו לייצר סגנונות חדישים בסטייל וינטג', צבעים חזקים עם דוגמות מיוחדות, שאיתם ניתן לחפות קירות או אפילו רצפה, מה שנותן לכל בית ייחודיות משלו.
טרנד עולמי ואיכות בלתי מתפשרת. האריחים המצוירים הפכו לטרנד עולמי. אתו באה גם איכות בסטנדרטים חדשים וללא התפשרות. שימוש בחול, צמנט, אגרגט עדין וצבע יוצרים מרקם ייחודי לכל בלטה. שימוש בשיש, בטון, ותוספי צבע מענקים מראה מיוחד לכל אריח. תהליך האריח החל משילוב החומרים ועד כניסה למכונת כבישה מעניק לכל אריח גימור וחוזק מקסימלי, מה שנותן עמידות לאורך זמן.
עיצוב ייחודי רק לכם. ישנם מאות חברות פרטיות המייצרים אריחים מצוירים בהתאם לבקשתכם האישית כך שתוכלו להפוך את הבית שלכם ליחיד במינו. הבלטות מגיעות בגדלים ובמידות שונות לפי בחירה ותוכלו לשלב אותה בכל פינה בבית, החל מהמטבח ועד לחדר הרחצה וכך להעניק עיצוב מהמם למראה הכולל של הבית.
בעיצוב כמו בעיצוב אין נכון או לא נכון, היופי והבחירה האישית היא הקובעת וכמובן התאמת האריח לקירות או לרצפה.
 

ואיך נדע? ההבדלים בין אריח מצויר לרצפה לבין הקיר

התקן הישראלי לקרמיקה מחייב בדיקות שונות על מנת לסווג את סוג החומר ולהתאים אותו לרצפה או לקיר. אחד הפרמטרים החשובים והעיקריים הוא עמידות בשחיקה והתנגדות להחלקה.
רמת העמידות בשחיקה עומדת בין 0-5 שהנמוך ביניהם מתאים לחיפוי קירות מכיוון שהקרמיקה בקיר כמעט ואינה נשחקת אל מול 3-4 המתאימה לרצפה וכך נותנת לנו עמידות לאורך שנים.
רמת ההתנגדות להחלקה עומדת על כך שהנמוך מבניהם מתאים לחדרים יבשים (סלון, חדר שינה) וזוהי בעצם רמה בסיסית אל מול הגבוה ביותר שמתאים לחדרים רטובים (חדר אמבטיה).
כשאר אתם מחפשים קרמיקה לבית, חשוב להתייעץ עם מומחים שידריכו אתכם ויעזרו לכם לבחור את הקרמיקה המתאימה או פשוט לקרוא את המאמר הזה.
סער בוחבוט
סער בוחבוט

בשנים האחרונות אני מסתובב המון באולמות תצוגה, סיטונאים ויצרנים של מוצרי אמבטיה.
אני בוחר כל מוצר ומוצר שנמכר באתר ללקוחות ושם דגש על איכות המוצרים.
את הידע שנצבר לאורך הזמן אני חולק בכתבות באתר בכדי להפוך את הלקוחות שלי לחכמים יותר לפני הקניה.

מה למדנו במאמר?

כתבות נוספות שכדאי לכם לקרוא...
פנג שואי – עיצוב הבית

פנג שואי הוא מחשבה עתיקה שכיוונה להגיע להרמוניה עם הטבע.תורה המבקשת להכיר את היקום ומערכות האנרגיה הפועלות בו,   תוך יצירת סנכרון בין המרחב האישי

קרא עוד »
מוצרי נוי לאמבטיה

עיצוב חדר אמבטיה הינו חלק משמעותי כשמדובר בעיצוב בית במהלך מעבר או שיפוץ. ישנם סגנונות רבים בהם ניתן לעצב חדר רחצה ויש אפשרויות רבות לריהוט

קרא עוד »
אמבטיות מעוצבות

כאשר אנחנו מתכננים חדרי אמבטיות מעוצבותאנחנו יכולים למצוא את עצמנו נוברים שעות רבות באינטרנט.בחיפוש אחר סגנונות עיצוב, קריאה על שיטות ארגון וכו..בכדי לקחת מהם השראה.

קרא עוד »
מחמם מגבות – האם כדאי לנו לרכוש?

כולנו יודעים שאין כיף כמו להתנגב אחרי מקלחת במגבת חמימה ונעימה,במיוחד בימי החורף הקרים.לכן מחמם ומייבש מגבות הוא התשובה.המחמם מייבש את המגבת שלכם וכך במקלחת

קרא עוד »